Vereniging voor EHBO de Samaritaan doneert aan Wens Ambulance Veluwe

Voor de donatie kwam de Veluwse Wens Ambulance speciaal naar Ede gereden

Ede – Op maandag 23 november heeft Vereniging voor EHBO de Samaritaan een cheque overhandigd ter waarde van 500 euro aan de Wens Ambulance Veluwe. José (links) en Francine van de Wens Ambulance namen het bedrag in ontvangst van EHBO-voorzitter Kees Huikeshoven (rechts).

De medewerkers van de Wens Ambulance Veluwe gaven aan dat er weer mooie wensen van mensen vervuld kunnen gaan worden: “Het is ontzettend dankbaar werk. We treffen mensen op hun kwetsbaarst aan, maar maken een onvergetelijke herinnering met een ritje naar zee, bezoek aan het geboortedorp. Ook het bijwonen van uitvaart van een geliefde maken we mogelijk.”

EHBO-vereniging de Samaritaan onderschrijft het mooie werk van de wensambulance. “Jaarlijks stellen wij twee goede doelen voor in onze ledenvergadering. Deze suggestie werd als eerste gedaan. Ik geef mezelf ook graag op als vrijwilliger, bijvoorbeeld als chauffeur. Iedereen kan een steentje bijdragen en het verschil maken in een mensenleven.”